Ras Mc Bean & Soulcraft – Reggae On a Mission (2018)

Pred nama se, ovoga puta, nalazi novo dugosvirajuće izdanje značajnog beogradskog reggae/soul sastava Soulcraft. Album, koji nosi naziv Reggae On a Mission, predstavlja prvi manifest saradnje sa gvajanskim muzičarem Ras Mc Bean-om, koji obavlja dužnosti vokala u grupi.

Izdanje broji impresivnu brojku od petnaest numera. Nazivi istih su sledeći: Where There’s Life There’s Hope, Give Thanks For Life, Boots Tracks, Global Warning, Hail Jah, Tomorrow’s Future, Never Give Up, Be Respected, Rights And Justice, Mother’s Love, Time is Money, Miss My Yard, You’re My Brother, Greatest Love, Warriors.

Instrumenti i vokali na ovom albumu realizovani su u Blaze studiju, pod producentskom palicom Miloša Mihajlovića i Vladimira Krkljuša, dok su backing vokali, perkusije i određene deonice klavijatura snimane u studiju Sick Touch, koje su realizovali Vladimir Krkljuš i Vladimir Nisavić. Miks i mastering izdanja potpisuje Vladimir Krkljuš. Izdanje je publikovano pod okriljem izdavačke kuće Ammonite Records.

Izdanje predstavlja pravu oazu pozitivne energije. Sav intenzivan i kvalitetan, u okviru kog je svaki instrument odlično zabležen, pružio tačno onoliko koliko je pesma od njega tražila. Kako je reč o iskusnim i cenjenim muzičarima, članovima grupe, suvišno je trošiti reči na hvalospeve kojih dakako ima u impresivnom opsegu. Odlična svirka, znalački oblikovane kompozicije isporučuju ekstazičnu energiju koja je izuzetno prijatna i nadasve potrebna u teškim vremenima u kojim živimo. Jednako odlična vokalna rešenja, prijatni vokali koji su neverovatno kompatibilni sa estetskim profilom grupe. Album je pitak i, iako sadržajan, teče sasvim lako. Gotovo neprimetno dođoh do samog kraja istog. Ne bih izdvajao favorite, jer smatram da izdanje treba slušati u celosti, te da, shodno tome, najbolje ilustruje namere grupe i ovog audio dokumenta.

Srpsko-gvajanski sastav načinio je sjajan posao, a manifest istog je dostupan, vaše čekanje je suvišno, a moja preporuka je više nego topla. Kapa dole. Dobar posao.

33073616_1863215037313428_7917549090919940096_n

Prethodni tekstBrutalni ponedeljak u Elektropioniru!