Sinoć je u Centru Sava Riblja čorba, po treći put u nizu, pred beogradskom publikom proslavila svoj četiri decenije star stvaralački rad. Vrata Sava centra su otvorena na vreme, a ubrzo nakon toga koncertni prostor vrveo je od ljudi koji su jedva čekali da zauzmu svoja mesta i pripreme se za početak višečasovnog unplugged melema za uši i dušu.
Uvertiru u predstojeće veče priredio je dvojac gostujućih gitarista. Domaći virtuoz na gitari Borislav Mitić, u duetu sa Nebojšom Mitrovićem, predstavio se publici sa nekoliko svojih kompozicija, koje na prvo slušanje zvuče veoma čisto i brzo, ali ako se tek malo prepustite muzici shvatićete da ona odiše istorijom i različitim kulturnim nasleđima – pre svega slovenskom i istočnom – do čijeg ukrštanja je došlo na našem prostoru. Publika je našla da joj se performans ovih fenomenalnih muzičara dopao, te je čitav nastup propraćen ovacijama.
Usledila je kratka pauza nakon koje je na scenu prvo izašao gudački orkestar Metamorfozis, pa prateći vokali, a za njima i članovi Riblje čorbe. Pojava frontmena benda, Bore Đorđevića, uz profinjene zvuke pesme Ja je gledam kako spava, pokazala je da premošćavanje generacijskog jaza nije nemoguća misija. Nastupi ovog benda bi bili nezamislivi bez kratkih Borinih dosetki, koje nekada bivaju teške, a nekada veoma smešne, te je po svršetku pesme Bilo je žena proturio jednu na račun onih koji su ostali napolju, ne mogavši doći na koncert, i posvetio im pesmu Napolju. Zatim su usledile ljubavne, onako plačipičkaste pesme, kako ih je sam Bora nazvao, Jedino moje i Poslednja pesma o tebi, koje je publika pevala u glas. Do sada mi se pružila prilika da Čorbu slušam uživo mnogo puta, te mogu kazati da Bora i ostali članovi pokazuju da energije u njih ne može da manjka ni danas, bez obzira na njihove godine. S tim u vezi, priča o mladom i perspektivnom beogradskom sastavu, Ribljoj čorbi, koji kuva novi album, i to dvadeseti po redu, je došla kao šlag na tortu. Tako su najavljene pesme koje će se naći na predstojećem izdanju, a koje je publika imala priliku već da čuje – Da tebe nije, Smešan, grešan i pogrešan i Mr. Perfect.
Kada se Bora dohvatio usne harmonike, neko od prisutnih je povikao kultne stihove Ostaću slobodan, na šta je pevač humoristički odgovorio A gde žuriš, a gde žuriš majstore? no, majstoru se pridružio ostatak Sava centra te je publici ispunjena želja. Nesumnjivo je da ovu pesmu vole svi, i oni od tri i oni od stotinu i tri godine, jer je pevana jednoglasno. Nakon izvedbi kompozicija Evo ti za Taxi i Volim žene, Bora je kroz šalu i smeh predstavio ljude sa kojima deli binu i dirigentsku palicu prepustio Joci Zmaju, ne bi li on otpevao pesmu Otvori oči.

Veče je neprimetno odmicalo, dok su se redali svima dobro poznati hitovi poput Dva dinara druže, Nemoj srećo, nemoj danas, te Kako je lepo biti glup, koja je na video-bimu bila ispraćena scenama iz kultnog filma Tesna koža. Ubrzo potom, Bora je najavio svoju prijateljicu Azru Kozličić, sa kojom je otpevao Viktorijinu Daj, ne pitaj, čiji je tekst on pisao. Kada su na red došle Avionu, slomiću ti krila, Amsterdam, Gde si u ovom glupom hotelu, Ostani đubre do kraja, ljudi su već zaboravili da je atmosfera Sava centra predviđena da bude sedeća, te je većina igrala i iz sveg glasa, s puno emocija pevala stihove ovih pesama. Lutka sa naslovne strane bila je rezervisana samo za publiku, dok su se na suvo orili stihovi prvog Čorbinog singla, svirci na bini i mi sa druge strane, bili smo prepušteni sopstvenim i emocijama ovih drugih. Ta uzajamno-povratna energija je nešto najdragocenije što može da se oseti na bilo čijem koncertu, ako može da se oseti. Džindžerov virtuozni solo najavio je baladično-romantičnu Kada padne noć, nakon koje su odsvirane neizostavne Pogledaj dom svoj anđele i Kad hodaš, koje su uglas svi pevali toliko jako i jasno, kao da se u poptunosti poistovećuju s njima. Koncert je simbolično završen pesmom Dobro jutro, nakon koje se Bora zahvalio svima.
Rasprodati koncerti u Beogradu i Sloveniji govore samo jedno, da i nakon punih četrdeset godina Čorba važi za jednu od najtiražnijih, a ujedno i najuspešnijih, muzičkih grupa sa prostora bivše Jugoslavije.