Hornsman Coyote – Sevengreen (2017)

Nemanja Kojić, alijas Hornsman Coyote. Pitam se, da li je uopšte potrebno dodatno predstavljati ovaj umetnički dragulj države nam? Istorija ovog čoveka mogla bi da se pretoči u kakvu kolumnu, ili, čak, knjigu. Jasno je. Saodnosno tome, mislim da nije. Abrealan plezir i istovremeno odgovornost, jerbo muzička karijera ovog umetnika traje duže no život potpisnika ovih redova. Entitet neverovatne biografije, impozantne muzičke zaostavštine, koncertne kilometraže i iskustava života vrednih. Konstantna progresija prouzrokovana hipertalentom koji poseduje eskalirale su konstantim rušenjem muzičkih dometa. Neumorno inaćenje proseku, nametnutim kvazi-vrednostima. Neprestano igranje sa muzikom i istraživanje iste, jurišanjem za trenucima istine, koja je, složićemo se, rezultirala plejadom vanvremenskih numera. Beskompromisnost i dostojanstvo. Svi ovi impresivni podaci krase Hornsman Coyote-a, jednog od najtalentovanijih i najiskrenijih muzičara i autora koji su ikada hodali srpskim tlom.

Upravo taj entitet počastio nas je novim, jubilarnim, desetim solo albumom, koji nosi naziv Sevengreen. I povrh mnogobrojnih nepovoljnih okolnosti, koje, nažalost, važe za nezaobilazne u muzičkom biznisu, Hornsman Coyote i njegov nepresušni talenat i celoživotna iskrena pasija prema muzici nalaze način da spomenutim brodolomima doskoče i prebrode ih. Izdanje je, kako rekoh, publikovano 2017. godine, pod okriljem nezavisne beogradske izdavačke kuće Ammonite Records, koja je usmerena ka etarovanju pretežno reggae izdanja. Instrumentalne aranžmane potpisuju House Of Riddim, austrijska produkcijska kuća, dok je Coyote realizovao tekstove i vokalna aranžmanska reženja, te učestvovao pri razrešavanju aranžmana na nekolicini numera. Za vizuelizaciju izdanja pobrinula se Đurđica Vali Gajić, uz dizajnersku asistenciju Borka Ćirića i Bebe Crnić.

Izdanje broji 12 numera, sledećih naziva: Selassie Tree, Holy Ways, Bells Of Hate, Modern Age Slavery, Star, Tone Of your Voice, Bitter Sweet, Towers Of Babywrong, Bad Memories, Loving You, te poslednja, numera Liberation Re-Visited, na kojoj su gostovali Vukašin Marković, frontmen grupe IrieFM i MC Milovan.

Put do odgovora apropo ovog audio dokumenta skratiću vrlo jednostavno. Svaki činilac istog, u mojoj percepciji, nosi epitet fantastičnog. Pregršt sjajnih misli, pozitivnih reggae fraza. Muzika, koja je fantastično usnimljena, poseduje izuzetno živ zvuk, idealan za ovakav estetski profil izdanja. Ekstazična je i intenzivna, numere obiluju neophodnim iks faktorom, te je, saodnosno tome, izuzetno teško odrediti najbolju/e među njima. Pretpostavljam da će recenzija u očima konzumenata ovih reči projektovati dimenziju tipičnog hvalospeva. Poslušajte album, ukoliko niste, i verujem da će isti, već u inicijalnom dodiru sa vašim čulnim receptorima, ostaviti slične impresije. Izdanje je vanvremensko i vanprostorno. Pozitivno, te, kao takvo, preko potrebno u današnjem betonskom vremenu. Zatvorite oči, njišite se u nedogled i uživajte. Sve vam to nudi ovaj dragulj. Drugo se nije moglo očekivati, ako uopšte i praktikujete očekivanja od muzičara takvog kalibra.

Hornsman-Coyote-Sevengreen

Prethodni tekstIrish Stew of Sindidun objavili novi spot!
Naredni tekstTOY: Pulsirajuće frekvencije britanskog indie zvuka